A. ÀREA CONEIXEMENT DE SÍ MATEIX I AUTONOMIA PERSONAL
EL COS
1.- Feu una FOTO dels ulls i un altra de la boca i el nas, del vostre fill/a, com es veu als murals de baix i envieu-les al correu 4anyscarmen@gmail.com o 4anyslorena@gmail.com.
Amb totes les fotos farem un joc.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjKuCj5C3rq5DiWjik_x0FQ_pYF13uTm1xmhWFgUt0XvLafpOsskP0tlkd2Vz2uDH_JG3GoLJCQy3-xMrwfcRVQ47wokBeX2v4mTae3KB1SCw_nPWB5VPrwwcVPIsdT88vb2ksw0qmiBB_n/s320/IMATGE+1.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4u6xh_GQ110gtPE2w7suLn5DxIm562Ut-nc9SnM3J9rne2fkV0910Jidr-5tsmjcTBqnrO57grmJoOXqoOXu-5jyxJPI1GD9LGO7OD3rOh9UW6BSahGklY6DibCO5JHIHLcq0b9uwO2_S/s320/bocas.jpg)
2.-![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEikdWMy_cPYJ3Y4xMW-iHaQmxBVZSdXX91cO7AehgNZzqX4WNcwyg-xzk_XSMkzMm3WoXUpkAcBLYvsyoz5ZLNAh4mYkVb8cH3BPFUDJlUIZ1bYDkeSptkvCaL7I49vPhB17il5yNL1I9Tr/s640/EXEMPLE+BA%25CC%2581SCULA+i++METRE.jpg)
1.- Feu una FOTO dels ulls i un altra de la boca i el nas, del vostre fill/a, com es veu als murals de baix i envieu-les al correu 4anyscarmen@gmail.com o 4anyslorena@gmail.com.
Amb totes les fotos farem un joc.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjKuCj5C3rq5DiWjik_x0FQ_pYF13uTm1xmhWFgUt0XvLafpOsskP0tlkd2Vz2uDH_JG3GoLJCQy3-xMrwfcRVQ47wokBeX2v4mTae3KB1SCw_nPWB5VPrwwcVPIsdT88vb2ksw0qmiBB_n/s320/IMATGE+1.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi4u6xh_GQ110gtPE2w7suLn5DxIm562Ut-nc9SnM3J9rne2fkV0910Jidr-5tsmjcTBqnrO57grmJoOXqoOXu-5jyxJPI1GD9LGO7OD3rOh9UW6BSahGklY6DibCO5JHIHLcq0b9uwO2_S/s320/bocas.jpg)
2.-
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEikdWMy_cPYJ3Y4xMW-iHaQmxBVZSdXX91cO7AehgNZzqX4WNcwyg-xzk_XSMkzMm3WoXUpkAcBLYvsyoz5ZLNAh4mYkVb8cH3BPFUDJlUIZ1bYDkeSptkvCaL7I49vPhB17il5yNL1I9Tr/s640/EXEMPLE+BA%25CC%2581SCULA+i++METRE.jpg)
3.- BUSCA FOTOGRAFÍES de quan eres bebè i parla d'elles amb la família. Els xiquets/es han de tindre una percepció del seus canvis físics i de la seua relació amb el pas del temps.
4.- FITXES: EN AQUEST ENLLAÇ TENIU VARIETAT DE FITXES, PODEU TRIAR LES QUE MÉS US AGRADEN.
5.- SIMETRIA CORPORAL.
5.- SIMETRIA CORPORAL.
Quantes mans i peus tenim?
Dir totes les parts del cos simètriques. orelles, mans...
Dir totes les parts del cos simètriques. orelles, mans...
Observar que unes estan a la dreta i les altres NO.
Dir les que estan a la dreta.
Posar una cinta a la mà dreta i al peu dret.
Repetir aquesta activitat durant aquest període.
FITXES CLICA ACÍ.
6.- A DIBUIXAR!
DIBUIXA'T I ESCRIU EL TEU NOM.
DIBUIXA ALS COMPANYS/ES. Cada setmana fes el dibuix de dos companys/es de la classe i escriu el seu nom. Esforça't en fer-los ben bonics. Guarda'ls i podràs fer un libre.
Dir les que estan a la dreta.
Posar una cinta a la mà dreta i al peu dret.
Repetir aquesta activitat durant aquest període.
FITXES CLICA ACÍ.
6.- A DIBUIXAR!
DIBUIXA'T I ESCRIU EL TEU NOM.
DIBUIXA ALS COMPANYS/ES. Cada setmana fes el dibuix de dos companys/es de la classe i escriu el seu nom. Esforça't en fer-los ben bonics. Guarda'ls i podràs fer un libre.
7.- JOC DOMINO ENCADENAT. FES CLIC ACÍ
RETALLAR EL DOMINÓ.
TREBALLAR LES PARAULES AMB L'AJUDA DELS PAPIS I UNIR EL DIBUIX AMB EL NOM CORRESPONENT.
RETALLAR EL DOMINÓ.
TREBALLAR LES PARAULES AMB L'AJUDA DELS PAPIS I UNIR EL DIBUIX AMB EL NOM CORRESPONENT.
8.- JOC DEL COS FES CLIC ACÍ
9.- JOC DE L'0CA FES CLIC ACÍ
ELS SENTITS
1.- Aprén la poesia dels sentits FES CLIC ACÍ
2.- Treballem els 5 sentits.
Obrir i comentar les làmines de cada sentit. Clica damunt de cada paraula.
LA VISTA, L'OÏDA, EL GUST, L'OLFACTE I EL TACTE
Després fes les següents activitats:
Activitats per treballar els sentits a casa FES CLIC ACÍ.
Escoltar SONS DEL COS i SONS DE LA CASA
B.- ÀREA CONEIXEMENT DE L'ENTORN
1.-ACTIVITATS DEL LLIBRE DE MATEMÀTIQUES
2.-COMPTAR ELEMENTS DE LA VIDA QUOTIDIANA
Els xiquets/es aprenen a comptar…Comptant. Moltes de las coses que ordinàriament es fan poden ser aprofitades per a reforçar el domini de la numeració i, en este cas, la tasca de comptar.
3.-ELS NÚMEROS FINS AL 6.
Teniu moltes formes de treballar aquest contingut. L'objectiu és que associen el número amb la seua grafia i quantitat.
Retallar AQUESTS COTXES i ordena'ls segons el número.
Amagar-ne un i dir quin falta.
Associar número-quantitat FES CLIC 1, FES CLIC 2 i FES CLIC 3
Treballar amb la recta numèrica. FES CLIC ACÍ
Amb la recta numèrica podem: comptar progressiva y regressivament, comptar saltejant, iniciaciar a les operacions bàsiques, a la mesura, etc.
ESCRIURE DE L'1 AL 6 FES CLIC ACÍ
Dibuixar els números en gran i seguir el seu traç amb cigrons, lentilles...
4.-JOCS AMB NÚMEROS.
https://es.ixl.com/math/infantil/aprender-a-contar-hasta-5
https://es.ixl.com/math/infantil/contar-hasta-5
https://es.ixl.com/math/infantil/mostrar-n%C3%BAmeros-en-diez-marcos-hasta-5
NÚMEROS DE L'1 AL 12 PER RETALLAR I JUGAR FES CLIC ACÍ
NÚMEROS FINS AL 20 COMPTAR-castellà https://www.youtube.com/watch?v=BdblGwDylYk
Retallar AQUESTS COTXES i ordena'ls segons el número.
Amagar-ne un i dir quin falta.
Associar número-quantitat FES CLIC 1, FES CLIC 2 i FES CLIC 3
Treballar amb la recta numèrica. FES CLIC ACÍ
Amb la recta numèrica podem: comptar progressiva y regressivament, comptar saltejant, iniciaciar a les operacions bàsiques, a la mesura, etc.
ESCRIURE DE L'1 AL 6 FES CLIC ACÍ
Dibuixar els números en gran i seguir el seu traç amb cigrons, lentilles...
4.-JOCS AMB NÚMEROS.
https://es.ixl.com/math/infantil/aprender-a-contar-hasta-5
https://es.ixl.com/math/infantil/contar-hasta-5
https://es.ixl.com/math/infantil/mostrar-n%C3%BAmeros-en-diez-marcos-hasta-5
NÚMEROS DE L'1 AL 12 PER RETALLAR I JUGAR FES CLIC ACÍ
NÚMEROS FINS AL 20 COMPTAR-castellà https://www.youtube.com/watch?v=BdblGwDylYk
C.- ÀREA ELS LLENGUATGES: COMUNICACIÓ I REPRESENTACIÓ
1.-CONTE: JO EM QUEDE A CASA
-Llegir el conte i parlar sobre ell.
-Dibuixar junt a la nostra família.
2.-ASSEMBLEA «SER CADA DIA L'ENCARREGAT/DA DEL DIA»
-Realitzar les rutines diàries de l'assemblea:
-Passar llista.
-Veure quin dia és hui.
-Quin dia va ser ahir.
-Quin dia serà demà.
-Mirar per la finestra el temps que fa i buscar el dibuix corresponent: sol, núvol, pluja...
-Assenyalar el dia en el calendari.
-Comptar els dies que han passat de la setmana, els que falten per arribar al diumenge o altre dia senyalat.
-Cantar les cançons de l'assemblea FES CLIC ACÍ
-TIPITIPITAPhttps://www.youtube.com/watch?v=7WLXQdsbrgU
-RECORDEU CADA DIA, ESCRIURE EL VOSTRE NOM I EL DIA DE LA SETMANA.
2.-ASSEMBLEA «SER CADA DIA L'ENCARREGAT/DA DEL DIA»
-Realitzar les rutines diàries de l'assemblea:
-Passar llista.
-Veure quin dia és hui.
-Quin dia va ser ahir.
-Quin dia serà demà.
-Mirar per la finestra el temps que fa i buscar el dibuix corresponent: sol, núvol, pluja...
-Assenyalar el dia en el calendari.
-Comptar els dies que han passat de la setmana, els que falten per arribar al diumenge o altre dia senyalat.
-Cantar les cançons de l'assemblea FES CLIC ACÍ
-TIPITIPITAPhttps://www.youtube.com/watch?v=7WLXQdsbrgU
-RECORDEU CADA DIA, ESCRIURE EL VOSTRE NOM I EL DIA DE LA SETMANA.
2.-TALLER DE LECTO-ESCRIPTURA
Treballem la lecto-escriptura a totes les àrees, no soles a l’hora de llenguatge. Aquest ens permet experimentar i introduir activitats de gran interés per a l’aprenentatge de xiquets/es, independents de les activitats específiques de l’àrea de llenguatge.
ACTIVITATS
-Una altra opció de composició seria utilitzant pinces de fusta i escrivint les lletres de l’abecedari en elles. També podeu aprofitar per a comptar les lletres que componen una paraula.
-LA LLETRA PROTAGONISTA: Cada setmana treballarem una lletra de l’abecedari "LA LLETRA PROTAGONISTA", tindreu que pensar i escriure paraules que comencen per eixa lletra.
-RULETA LES VOCALS, CLICA DAMUNT EL DIBUIX PER ACCEDIR AL JOC
-LA LLETRA PROTAGONISTA DE LA SETMANA FES CLIC ACÍ
3.-TALLER DE PLÀSTICA:
-EXPRESSIONS AMB PLASTILINA FES CLIC ACÍ
-JOC DE PINTAR https://www.colorear-online.com/
4.-TALLER DE MÚSICA:
Per a ballar i aprender les parts del cos canta aquestes cançons:
-Cap, panxa, genolls I peus. https://www.youtube.com/watch?v=byuDZIj5G3k
-El Joan Petit FES CLIC ACÍ
5.-TALLER DE PSICOMOTRICITAT
-POSTURES CORPORALS FES CLIC ACÍ
-ZUMBA https://youtu.be/GRM9h8EQ6Bw
EL MASSATGE
TOTES SÓN PROPOSTES VARIADES AMB MAJOR I MENOR CONCRECIÓ PERQUÈ PUGUEU TRIAR I ADAPTAR-LES.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada